جان کری: از چیزهایی که من خیلی بدان مفتخر هستم تلاشی بود که برای انتقال مجاهدین از کمپ لیبرتی صورت دادیم

جان کری در جلسه استماع

جان کری در بخشی از سخنرانی خداحافظی خود در وزارت‌خارجه آمریکا و خطاب به کارکنان این وزارتخانه ضمن اشاره به تلاشهای اشرف‌نشانها و هموطنان مقیم آمریکا برای تضمین حقوق و حفاظت مجاهدان اشرفی، گفت:
یکی از چیزهایی که من خیلی بدان مفتخر هستم تلاشی بود که صورت دادیم و من یادم هست که استماع بعد از استماع می‌رفتم و شما نیز به یاد دارید کسانی را که آن با جلیقه‌های زرد در آن بالا بودند و مجاهدین خلق ایران را نمایندگی می‌کردند.

و ما 3000نفر از آنها را از کمپ لیبرتی خارج و به مکانهای امن منتقل کردیم که در آنجا در امنیت هستند و جان آنها از حملات پیاپی نجات یافته است. من از جاناتان واینر، فرستاده ویژه‌مان، و دیگران به‌خاطر چنین تلاشی تشکر می‌کنم. این یک تلاش عظیم بوده است.

Comments

Popular posts from this blog

آسوشیتدپرس: حکومت ایران بعد از رفسنجانی بر سر دو راهی قرار دارد

Iran Regime Attempts to Whitewash Their Abuse of Prisoners